Logowanie
Rejestracja

Ulotki


Druk ulotek

Żyjemy w czasach, w których bardzo liczy się pierwsze wrażanie. Często klienci oceniają Twoją firmę na podstawie pierwszego materiału promocyjnego, który widzą. Tym materiałem mogą być właśnie ulotki. Dlatego to bardzo ważne, aby tworzyć projekty przyciągające uwagę, nie zapominając przy tym o wysokiej jakości treści. Ogromne znaczenie ma również rodzaj druku i papier, jaki wybieramy. Najlepszą techniką druku ulotek jest obecnie offset. Pozwala drukować w bardzo szerokim zakresie nakładów i gramatur papieru. A tym można wyróżnić swój wydruk. Im bardziej papier odbiega od standardu, tym lepiej. Niebagatelne znaczenie mają uszlachetnienia. Do wyboru masz foliowanie błyszczące, matowe i Soft Touch. Na szczególną uwagę zasługuje foliowanie Soft Touch. Sprawia, że ulotka jest aksamitna w dotyku i już na wstępie wzbudzi zainteresowanie klienta. Dodatkowo możesz dodać blasku swoim ulotkom, stosując lakier wybiórczy UV. Jest wiele możliwości, aby się wyróżnić! Przejdź do strony produktu, który Cię interesuje, aby zobaczyć wszystkie dostępne opcje i uszlachetnienia.

Rodzaje ulotek:

  • Klasyczne (proste lub składane)
  • Soft Touch
  • z lakierem wybiórczym
  • z tłoczeniem
  • z perforacją

Wymiary ulotek:

  • DL - 99 x 210 mm
  • A7 - 74 x 105 mm
  • A6 - 105 x 148 mm
  • A5 - 148 x 210 mm
  • A4 - 210 x 297 mm
  • A3 - 297 x 420 mm
  • 120 x 120 mm
  • 150 x 150 mm
  • 200 x 200 mm
  • 210 x 210 mm
  • wymiary niestandardowe


Ulotki w cyfrowym świecie

Czy ulotki są nadal dobrą formą reklamy? Najtańsze, rozdawane gdziekolwiek i komukolwiek, z pewnością nie. Jednak elegancka ulotka, będąca spójna ze strategią przedsiębiorstwa już zdecydowanie taką rolę może pełnić. Zwłaszcza w dobie RODO, kiedy prywatność naszych klientów jest bardzo istotna. Ulotka ich nie profiluje, nie śledzi. Można w każdej chwili się jej pozbyć bez obawy, że gdzieś zostanie ślad po tym, że klient miał ją w rękach. Zatem jeśli masz ciekawą ofertę do zaprezentowania. Planujesz wydarzenie, którym chciałbyś zainteresować klientów ? Nie wahaj się! Druk ulotek jest dobrym rozwiązaniem. A czy ulotki sklepów internetowych mają sens? Jak najbardziej. Można dołączyć do każdej wysyłanej paczki ulotkę z ofertą, która chciałbyś zainteresować swojego klienta. A może podziękować mu za zakup? Możliwości wykorzystania ulotek jest wiele i warto z nich korzystać!